Bu ney bu ney?

Bu tamamen şahsi merakımı gidermek için ortaya attığım bi'şey. Taaa 2006 yılında bu fikirle bu arsayı almıştım, lakin binayı yapmak bugüne kısmetmiş çünkü çok üşengecim. (Ya da tembel.)
Masalarınızı merak ediyorum, tek derdim bu. Üzerine neler koyuyorsunuz, o masada neler yapıyorsunuz, neyi masanızdan ayırmıyorsunuz, ne alınırsa sinirleniyorsunuz? Evdeki masanız, ofisteki masanız, fark etmez. İstediğim; bir fotoğrafla beraber, içinizden gelirse, 1-2 satır bi'şeyler yazıp göndermeniz. Tam da şu andaki haliyle, derleyip toplamadan, olduğu gibi.
"Masa insanın kendine yakışanı giymesidir, dış dünyaya gösterdiği yüzünün bir yansımasıdır. Psikoloji, pozitif bilimler, araştırma, zivziv..." gibi bir bahanem yok. Dediğim gibi, sadece merak ediyorum. "Sana ne?" de diyebilirsiniz. Ama demeyin, çünkü bana bi'şey. Ne olduğunu ben de bilmiyorum.
Velhasılıkelam, haydi bana fotoğraflar gönderin. Mesela şuraya: gokcebahcivan@gmail.com
Göndermezseniz üzüntüden ölmem ama gönderirseniz sevinçten deliririm.



6/15/2011

Nokta Çelik



Sevgili Gökçe, burası, iki gündür geceleri uyumadan çalıştığım, ara ara mutfak masasına taşınıp geri döndüğüm, odamdaki masam.

Soldan sağa, kedili çay tabağım ve taptaze demli çayım, çantamdan çıkarıp içmeye devam ettiğim suyum, arkasında bir koçan yemek çeki, bunalınca topuz yapmama yardımcı olan tokalarım, yeni evimin anahtarları için aldığım renkli anahtar başlıkları, Kızıldeniz'den gelen mercanları sakladığım minik kavanoz. Üste görülen Kamuoyu, Suskunluk Sarmalının Keşfi epey peşine düştüğüm, Kadıköy Çağdaş Kitapevi'nde bulduğum bir kitap. Önümüzdeki pazartesiye bu konu hakkında bir makale yazmam gerekiyor. Ödev. Yanındaki yığının üstündeki Medya ve İletişim Sosyolojisi ise Radikal Kitap'tan aylar önce not ettiğim, denk gelince de aldığım bir kitap. Diğer ödev konularımdan biri olan söylenti hakkında yazacağım makalede yararlanırım diye masamda tutuyorum bugünlerde. Ürerindeki beyaz WesternDigital, geçtiğimiz Aralık'ta bilgisayarımın harddisk'i vefat edince edindiğim, düzenli olarak makinemi yedeklediğim yedek hafızam. Hemen altında, sergisini kaçırmış olsam bile Aksanat'ta şahane bir tesadüfle kataloğunu görüp bayıldığım, gazeteci bir arkadaşıma ve iletişimci bir hocama armağan ettiğim "rumor as media" duruyor. Onu da "söylenti" ödevinde kullanacağım. Hemen onların sağında, aniden nüksedebilecek alerji ve burun akıntısı için en yumuşağından acil destek rulosu. Küçük kahverengi ahşap silindir kutuda Burberry's Weekend mum. Yanmadan da şahane kokuyor. İpad şarjı, telefon kılıfı, sevgili kalemlerimden bir demet, uyku bastırınca destek aldığım "pekfresh" çiklet ve göstergebilim, medya, senaryo, Eco, sözlü-yazılı kültür vb konularla ilgili bir grup kitap daha. Kitaplar çalışma konularına göre, masa hayli küçük olduğu için değişip duruyorlar. Yeni evimdeki ve ofisimdeki masalarımı da çekip göndermek isterim bir ara.

Hiç yorum yok: