Bu ney bu ney?

Bu tamamen şahsi merakımı gidermek için ortaya attığım bi'şey. Taaa 2006 yılında bu fikirle bu arsayı almıştım, lakin binayı yapmak bugüne kısmetmiş çünkü çok üşengecim. (Ya da tembel.)
Masalarınızı merak ediyorum, tek derdim bu. Üzerine neler koyuyorsunuz, o masada neler yapıyorsunuz, neyi masanızdan ayırmıyorsunuz, ne alınırsa sinirleniyorsunuz? Evdeki masanız, ofisteki masanız, fark etmez. İstediğim; bir fotoğrafla beraber, içinizden gelirse, 1-2 satır bi'şeyler yazıp göndermeniz. Tam da şu andaki haliyle, derleyip toplamadan, olduğu gibi.
"Masa insanın kendine yakışanı giymesidir, dış dünyaya gösterdiği yüzünün bir yansımasıdır. Psikoloji, pozitif bilimler, araştırma, zivziv..." gibi bir bahanem yok. Dediğim gibi, sadece merak ediyorum. "Sana ne?" de diyebilirsiniz. Ama demeyin, çünkü bana bi'şey. Ne olduğunu ben de bilmiyorum.
Velhasılıkelam, haydi bana fotoğraflar gönderin. Mesela şuraya: gokcebahcivan@gmail.com
Göndermezseniz üzüntüden ölmem ama gönderirseniz sevinçten deliririm.



1/31/2012

Cessi Mitrani



Evdeki masamda bilgisayar ve o an kullandığım bir iki ıvır zıvırın dışında bir şey olmaz. Efendim mesela nedir, o an içilmekte olan bir kahve, içilmekte olan sigara ve dolayısıyla küllük, bir yandan twitlerken bir yandan kemirilen tırmakları düzelttiğim makas, fotoğrafın bir ucunda görünen kalemlik (içinde bir kalem ve bir rimel!)... Küçüklüğümden beri tertipli biri olmadım, fotoğraf sizi yanıltmasın. Ancak (ve yine küçüklüğümden beri) ders çalışırken veya masada her hangi başka bir şey yaparken, masamın mümkün olduğunca boş olmasını sevdim, severim. O nedenle, o an masa acilen bana lazımsa, üstündekileri arkama, yere atar(!), gözümün gördüğü yeri düzenlemiş olurum! Ben de böyle bir manyağım işte, ne yapacaksın...

Hiç yorum yok: